• Aktualności

Dystrybucja ulotek małej firmy

/

 

 

dystrybucja

Dystrybucja ulotek czy innych materiałów reklamowych to rodzaj pewnej autopromocji. Firma, nawet o ugruntowanej pozycji musi pozyskiwać nowych Klientów lub starać się utrzymać dotychczasowych. Nie jest to proste. Proces ten zależy o wielu czynników, m.in: konkurencyjności oferty, udzielonym rabatom i relacjach. W przypadku konkurencyjności i rabatów, jesteśmy zawsze w stanie rozwiązać ten problem na korzyść Klienta. Jednak, już relacje, to zupełnie inna bajka. 

Budowanie relacji z Klientem jest procesem, który często zawodzi. Po pierwsze nie znamy do końca, osoby, która siedzi po drugiej stronie słuchawki. Z drugiej strony, budowa relacji, musi opierać się na pewnych zasadach. Często, właśnie, w określeniu zasad leży największy problem. Z pomocą w tym przypadku przychodzi reklama i narzędzia promocyjne. Budowę relacji najlepiej rozpoczynać, od promocji swojej marki wśród miejsc, w których przebywa Klient, np. restauracje, kluby i tym podobne. W tym przypadku możemy wykorzystać formę dystrybucji ulotek do ręki. Ta, bezpośrednia forma kolportażu ulotek, przełoży się na wzrost zainteresowania Naszą firmą w oczach Klienta.