• Aktualności
/
Mały koszt - duży zysk, co to takiego?

Kolportaż ulotek - oto odpowiedź. To jedna z najtańszych form reklamy, która przynosi nieproporcjonalnie większe zyski dzięki wzrostowi sprzedaży produktów i usług. 

Zobacz więcej
/
Rozdawaj ulotki w słoneczne dni!

  Kiedy planujesz kolportaż ulotek najlepiej sprawdź pogodę i zaplanuj akcję na jakiś ciepły, słoneczny i przyjemny dzień. Jeśli pogoda się nie sprawdzi i nagle okaże się, że cały dzień leje lepiej odpuść i przełóż rozdawanie ulotek na kolejny dzień. Osiągniesz...

Zobacz więcej
/
Wybór profesjonalnej agencji reklamowej

Decydując się na kolportaż ulotek z udziałem agencji reklamowej warto zwrócić uwagę nie tylko na cenę usługi. Ważny powinien być również czas realizacji, możliwość zlecenia druku, kontroli oraz raport zdjęciowy po zakończonej akcji.

Zobacz więcej
/
Prosty sposób na zdobycie klienta

  Jednym z prostszych, a zarazem najtańszych sposobów na zdobycie klienta jest kolportaż ulotek. Drukiem ulotek zajmują się nie tylko duże agencje reklamowe, ale także małe punkty poligraficzne, często zatrudniające zdolnych grafików. Zatem koszt druku i dystrybucji jest...

Zobacz więcej
/
Czy rodzaj papieru przy wydruku ulotek ma znaczenie?

Kolportaż ulotek to szeroki temat. W przypadku papieru jeśli są to zwykłe ulotki reklamowe nie ma większego sensu wydawać pieniędzy na lepszy papier. Jeśli promujemy prestiżowe wydarzenie lub markę wtedy warto zastanowić się nad grubszym, trochę szlachetniejszym papierem.

Zobacz więcej
/
Usuwanie opinii negatywnej

Usuwanie negatywnych opinii z twojej strony  Jeśli masz problem lub twoja strona internetowa ma jakieś negatywne komentarze , jednym z sposobów jest ich usunięcie ze strony. Takimi rzeczami zajmują się specjaliści od spraw negatywnych opinii ze stron.  Najczęściej takie...

Zobacz więcej
/
Kolportowanie ulotek

Kolportowanie ulotek W tych czasach dużo firm wykorzystuje reklamy , aby wybić się na tle innych firm, wybić swoją markę albo też produkt. Dla tego inwestują w różnego rodzaju reklamy od medialny po przez te które możemy dotknąć , czyli ulotki . Od wybicia się poprzez ulotki...

Zobacz więcej
/
Reklama

Reklama typu push Banery wraz z daughter window - jest to baner z treścią strony, który pojawia się wcześniej niż daughter window, po czym minimalizuje się. Pop-up - jest to nowe okno pojawiające się na ekranie; ma zazwyczaj mniejsze rozmiary od tego, które dotychczas było...

Zobacz więcej
/
Rodzaj reklamy - Plakat

Plakat – rodzaj wyrobu poligraficznego zaliczany do akcydensów. Druk jednostronny dużego formatu (co najmniej A2), o charakterze propagandowym lub reklamowym (nigdy wyłącznie informacyjnym), służący do umieszczania w stałych, publicznych miejscach (rozklejany, umieszczany w...

Zobacz więcej
/
Dystrybucja

Dystrybucja – pośrednictwo między wydawcą a punktem sprzedaży lub bezpośrednim nabywcą. O kolportażu mówimy w przypadku periodyków, a także utworów muzycznych lub programów komputerowych, zapisanych np. na nośnikach magnetycznych, płytach CD lub DVD. W przypadku...

Zobacz więcej
/
Ulotki - Falcowanie, złamywanie

Falcowanie, złamywanie – jedno- lub wielokrotne składanie arkusza papieru, czystego lub zadrukowanego, na pół (najczęściej) lub w dowolnych innych proporcjach, na różne sposoby (w różnych kierunkach), w celu osiągnięcia docelowego formatu i liczby stron składki...

Zobacz więcej
/
Rodzaj reklamy- Reklama tranzytowa

Reklama tranzytowa – rodzaj reklamy outdoorowej (zewnętrznej), której nośnikami są środki komunikacji: autobusy, busy, taksówki, samochody prywatne czy też specjalne samochody reklamowe, itd. W swej naturze reklama ta przemieszczając się ma duży zasięg. Dzięki wprowadzonej na...

Zobacz więcej
/
Historia Ulotek

Ulotka jest drukiem służącym celom propagandowym bądź informacyjnym, przeznaczonym do szybkiego rozpowszechniania, o niewielkiej objętości, zazwyczaj w formie kartki, lub rozkładanej broszurki nie przekraczającej 4 stron. Przekazuje ona niezbędne informacje o działalności instytucji...

Zobacz więcej
/
Dystrybucja ulotek - wynagrodzenie

Wielu przedsiębiorców zastanawia się nad formą reklamy i jej efektami. Mało, który kalkuluje koszty, weryfikuje jej skuteczność, a co za tym idzie wzrost lub spadek przychodów.  Dystrybucja ulotek jest jedną z najpopularniejszych form reklamy wśród małych i średnich...

Zobacz więcej
/
Kolportaż ulotek receptą na trudne czasy reklamy

Kolportaż ulotek może być receptą na spadek przychodów? To często stawiana przez Klientów teza. Jak to wygląda w praktyce?  Kolportaż ulotek jako narzędzie marketingu sprawdza się jako forma reklamy zewnętrznej, a nie kanał sprzedaży. Coraz częściej wśród Klientów...

Zobacz więcej