• Aktualności

Kolportaż ulotek receptą na trudne czasy reklamy

/

Kolportaż ulotek może być receptą na spadek przychodów? To często stawiana przez Klientów teza. Jak to wygląda w praktyce? 

Kolportaż ulotek jako narzędzie marketingu sprawdza się jako forma reklamy zewnętrznej, a nie kanał sprzedaży. Coraz częściej wśród Klientów, dystrybucja materiałów reklamowych , jest uznawana za narzędzie do zwiększania sprzedaży. Naszym zdaniem, cały ten tok myślenia jest błędy. 

Według najnowszych badań przeprowadzonych przez Agencję ONE MLN PIOTR SULEWSKI kolportaż ulotek jest receptą na spadek zainteresowania Klientów, ofertą naszego Kontrahenta. ONE MLN wykazuje, że kolportaż jest formą coraz powszechniejszą w dużych miastach. Klienci decydują się na tą formę reklamy, głównie ze względu na niskie koszty i duże możliwości targetowania.