• Aktualności

Przewaga reklam internetowych nad reklamami tradycyjnymi

/

Marketing internetowy – forma marketingu, używająca jako medium Internetu i strony www. Służy do przesłania informacji marketingowej i pozyskania klientów. Przykłady marketingu internetowego to przede wszystkim różne formy reklamy między innymi strony rezultatów wyszukiwarki, baner, reklamy multimedialne, reklamy serwisów społecznościowych, interstitial, ogłoszenia reklamowe w Internecie, sieci reklamowe oraz e-mail marketing, łącznie z e-mail spam.

Największą korzyścią reklamy internetowej jest możliwość natychmiastowego publikowania informacji i treści, które nie są ograniczone pod względem geograficznym i czasowym. W tym celu pojawiające się obszary reklamy interaktywnej, stawiają nowe wyzwania reklamodawcom, którzy dotychczas korzystali z innych strategii.

Teraz w tych czas bardziej widać więcej reklam w internecie , dlaczego ? Więcej osób korzysta z internetu i jest większe prawdopodobieństwo że odbiorca za uwarzy reklamę danej firmy na dany temat , który promuje.